вторник, 24 януари 2012 г.

Колиета с история

Мислех и днес да направя почивка и да  не публикувам пост,но нямаше как да не напиша за колиетата с история на  майсторката Linda Ezerman или Lezerman от Нидерландия.Първото изделие е направено по поръчка и е една лична история, интерпретирана  в характерния стил на работа на Linda.Тъй като авторката не разказва подробности това ме кара да съм още по-любопитна и да се опитвам да гадая за скитата тайна в колието.Едно наистина специално и неординарно бижу.Покрай него се запознах с творчеството на Линда и вече съм нейн фен,тъй като работи предимно в любимият ми органик..Понякога ми се случва да видя изделие,които просто ме просветлява и изцяло ме поглъща идеята му.Така стана с колието  от втората снимка,което разкрива своята история -за морето и приливите.Гледайки го все едно се разхождам по мокрия плаж с пръснати по него миди,водорасли и парчета  влажна дървесина.Това ми е толкова близко и познато.
Ако искате да се потопите в атмосфера от природата,оставям линкове към Фликр и сайт на майсторката.
http://www.flickr.com/photos/lezerman/
http://www.lezerman.com/tide-land-wet-beach.html

Necklace with a story


Tide land, wet beach
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...