петък, 1 юни 2012 г.

Изящни миксед медия красоти

С настъпването на летният сезон ще бъда по-заета и за мое огромно съжаление ще ми остава по-малко време за моят полимерен дневник.Ще се опитвам да правя поне по един пост на седмица и вслучай,че не успея да си напиша всичко,което си мисля поне ще нахвърля основното за изделията и майсторите.
Днес искам да обърна внимание на майсторката от Италия-Daniela D'Uva или Alkhymeia.Много ме вдъхновява начинът й на работа със телта и това как добре 
я съчетава с полимерната глина.Майсторката изработва предимно флорални
елементи и форми,а двата материала умело се допълват в създаването на пълният
 рисунък.Тънките завъртулки от тел правят изделията за изглеждат по-нежни и 
изящни.Доста от завиванията на телта са сложни и изискват майсторство и търпение.
Това си мисля,гледайки творения като товаDaniela ни показва един основен урок 
във снимки за начина си на работа в миксед медия.В тази връзка ще отбележа,че 
майсторката използва не само тел в изделията си ,но и стъклени "капки" в различни
 мини сюжети като този.Много ми допада и използването на техниката барджело в 
творението от първата снимка.Мен лично Daniela D'Uva ме вдъхнови да изпробвам миксед медията на тел и полимерна глина.А вас?

Dracaena

VegetAria - PCI_PAW 1_52

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...