понеделник, 24 септември 2012 г.

Красотата на есента/The beauty of autumn

Ако трябва да си призная,никак не харесвам късната есен с дъждовете,голите дървета и мрачните цветове.За сметка на това наистина обичам началото на сезона,времето,каквото е в момента.Златистата светлина на слънцето,пъстрата гора и разбира се типичните за есента плодове и цветя.Та като казах цветя...Отдавна се каня да представя тук извесната украйнска майсторка Yuliya Galuschak,която изработва бижута с цветя от полимерна глина.Аз съм тотален фен на нейните приказно красиви творения,въпреки че флоралните неща не са ми на сърце.Майсторката е била много пъти представяна с нейните пролетно-летни и екзотични цветя,но аз ще се върна на есенната тема.Може би защото любимото ми колие е в нея,а то е това от първата снимка-Autumn dogrose.Уникално изделие на приложното изкуство.Всичко е толкова обмислено и подбрано,всеки малък детайл,колорита и разположението на елементите.А за качеството на изработката-почти мога да усетя аромата на шипки.Към нашият полимерен букет може да добавим листата и горските боровинки от изделието от втората снимка.Ако добавим димитровчета от този прекрасен гердан. и ще се получи една невероятна есенна красота.
Още от Yuliya Galuschak може да намерите на нейният сайт.

Autumn dogrose

Autumn-Fairytale

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...