петък, 21 септември 2012 г.

Мъниста със щампа и тониранe/Beads with stamp and tinting

От доста време се възхищавам на мънистата на майсторката от Беларус Elena Fadeeva,гледам и се уча.Най-вече на способността й умело и прецизно да изработва изделията си и да ги представя като един напълно завършен продукт.Голямо разнообразие от форми,щампи и фактури в приятни,натурални цветове.Преди време Elena беше показала серията си мъниста-човка на патка,които може да разгледате на втората снимка.Не мога да повярвам,че те са направени без предварителна идея и от полимерни остатъци.Но в ръцетe на майстор те се превръщат в уникати с иновативна форма.За изработването им е използвана щампа.На първата снимка са новите мъниста на майсторката,в които аз съм тотално влюбена.Много ми напомнят на камъни с мъх по тях.Авторката им споделя,че е направила текстурата с помоща на пемза.След изпичането ги е тонирала(по урока на sister_le) с мастила на спиртна основа,като според нея това е по-добрият вариант от  акрилните бои.Следва шлифоване,за да послегне щампата.
Аз мисля да последвам съветите на Elena Fadeeva и да си направя подобни мъниста.Сигурна съм,че в блога на й ще откриете вдъхновение и за вас.

                                            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...